آیا مایکروسافت اسنپدراگون 820 را برای گوشی‌های 2016 خود آزمایش می‌کند؟
technolagy
تکنولوژی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

مایکروسافت درحالی‌که هنوز پرچمداران 2015 خود را روانه بازار نکرده، به فکر پرچمداران سال 2016 است و تصمیم دارد آنها را به تراشه اسنپدراگون 820 مجهز کند.

به نظر می‌رسد مایکروسافت درحالی‌که هنوز پرچم‌داران 2015 خود را عرضه نکرده، به فکر عرضه پرچم‌دارن جدید خود است؛ پرچم‌دارانی که در سه‌ماهه سوم 2016 عرضه می‌شوند. به‌هرحال هنوز هیچ‌چیز در مورد این گوشی‌ها گفته نشده و تنها چند شایعه در این مورد وجود دارد. گفته می‌شود پرچم‌داران 2016 مایکروسافت، که با ویندوز 10 عرضه می‌شوند، با اسنپدراگون 820 تست می‌شوند.

تراشه 64 بیتی اسنپدراگون 820، که با فناوری 14 نانومتری تولید می‌شود، از چهار هسته Kryo ساخت کوالکام و پردازنده گرافیکی آدرنو 530 تشکیل شده است. پردازنده گرافیکی به‌کاررفته در این تراشه 40 درصد سریع‌تر از پردازنده گرافیکی آدرنو 430 است که در اسنپدراگون 810 به کار رفته. برای جلوگیری از مشکل داغ شدن اسنپدراگون 810، انتظار می‌رود پرچم‌داران 2016 مایکروسافت نیز از همان ویژگی خنک‌کننده‌ای برخوردار باشند که در لومیا 950 ایکس‌ال به کار گرفته شده است.

شایعات جدیدی نیز پیرامون سرفیس فون به گوش می‌رسد. در خبرها این طور آمده که سرفیس فون نیز لقب پرچم‌دار خواهد داشت، اما نه از نظر ویژگی‌ها، بلکه از نظر کاربرد تجاری‌ای که به همراه خواهد داشت. این گوشی احتمالا از اپلیکیشن‌های ویندوز و کانتینیوم پیشرفته هم پشتیبانی می‌کند.

منبع:جی اس ام



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • بیت کویین
  • بیت کویین
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان technolagy و آدرس technolagy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: